بیگی و راهیابی ایشان به مجلس - ورزش تکاب - مقام سوم در شنا و.... رضوانی

 

دور برگشت لیگ شنای استان با درخشش شناگران تکابی همراه بود.

 

در رده های سنی مختلف شناگران مستعد وپرتلاش شهرستان تکاب با همت مربی زحمتکش و توانمند این شهرستان (حسن جهانی ) عناوین باارزش وقابل قبولی را کسب کردند.

این مسابقات که با شرکت ۹ تیم از شهرهای مختلف استان در مجموعه استخر سرپوشیده شهید باکری ارومیه در تاریخ ۱۹/۱۲/۹۰ برگزار شد به ترتیب تیمهای ارومیه - نقده و تکاب به مقامهای اول تا سومی استان دست یافتند.

مقام آوران این دوره از مسابقات از شهرستان تکاب عبارتند از:

مدالهای طلا : ۱: اصغراعزازی(۱۷-۱۵سال)۱۰۰مترکرال پشت

۲: سید محمد رضا کاکایی(۱۷-۱۵سال)۱۰۰متر آزاد

۳: بنیامین ذبیحی(زیر۱۰سال)۱۰۰متر آزاد

درماده ۵۰*۴ متر مختلط تیمی (صیامی  ُ دشتی ُ  کاکایی ُ  ذبیحی) مقام اول استان

مدالهای نقره : ۱ : سید محمد رضا کاکایی(۱۷-۱۵سال)۱۰۰مترپروانه

۲ : بنیامین ذبیحی(زیر۱۰سال)۱۰۰مترکرال پشت

۳: میلاددشتی(۱۲-۱۱سال)۱۰۰متر قورباغه

مدالهای برنز : ۱: عرفان احمدیانـ۱۲-۱۱سال)۱۰۰مترقورباغه

۲: بنیامین ذبیحی(زیر۱۰سال)۵۰مترپروانه

۳: میلاددشتی(۱۲-۱۱سال)۱۰۰مترکرال پشت

۴ : مهدی صیامی(۱۴-۱۳سال)۱۰۰مترکرال پشت



خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه کشور گفت: محور تکاب- ایرانخواه در استان آذربایجان غربی که به علت بارش شدید برف، کولاک و نبود دید کافی مسدود شده بود، در ساعت 9 امروز با تلاش مأموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.


ارومیه/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 110 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده در شهرستان تکاب امحا شد .
فرمانده انتظامی شهرستان تکاب گفت : ماموران انتظامی این شهرستان ، 100 هزار مواد محترقه را که به صورت ماهرانه در یک خودرو پژو405 جاسازی شده بود کشف کردند . سرهنگ پاشایی با بیان اینکه10 هزار از مواد محترقه نیز از یک مغازه کشف شد افزود : در این زمینه 4 نفر دستگیر و یک باب مغازه پلمپ شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در تکاب اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان تکاب همه دستگاه‌های عضو در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی باشند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از وظایف ضروری دستگاه‌های خدمات‌رسان است افزود: امیدواریم در ایام نوروز با ارائه خدمات مطلوب به مسافران شاهد رضایت‌مندی آنها باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به افزایش همه ساله مسافران به شهرستان تکاب پیش‌بینی می‌شود میزان حضور گردشگران نوروزی این شهرستان در ایام نوروز افزایش یابد.

این مسئول در ادامه از تجهیز مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: تدابیر لازم برای این منظور در نظر گرفته شده و سه مدرسه برای اسکان مسافران تجهیز و آماده شده‌اند.

وی اضافه کرد: دو مدرسه در شهر تکاب و یک مدرسه در تخت سلیمان برای اسکان مسافران در ایام اجرای طرح که از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین است در نظر گرفته شده که امسال علاوه بر فرهنگیان سایر مسافران نیز امکان اقامت در این مدارس را می‌یابند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در سه راهی تخت سلیمان و ورودی جاده بیجار چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، در مایین‌بلاغ نیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پایگاه مرکز فوریت‌های پزشکی نیز در روستاهای احمدآباد و ترمکچی برای رفاه حال مسافران مستقر می‌شوند.


آقای میرزائی  با اسمسی که برای خطوط ۰۹۱۴ فرستاد از مردم شهرستان تکاب بابت رای دادن به او تشکر کرد قبلا نیز آقای احدی وند نیز از مردم تشکر کرده بودند
+ نوشته شده در بیستم اسفند 1390ساعت 11:29 توسط تکاب | نظر بدهید

                                                                         

با اتكال به خداوند منان و چهارده معصوم، مؤسسه ي فرهنگي و ورزشي قايقران تكاب در نظر دارد با نظارت اداره ورزش و جوانان و هيئت فوتبال تكاب ، دهمين دوره ي مسابقات فوتسال جام قايقران را برگزار نمايد. لذا از علاقمندان درخواست مي شود با در نظر گرفتن شرايط زير نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

شرايط ثبت نام:

1- داشتن كارت بيمه ي حوادث ورزشي

2- مبلغ 000/600 ريال براي هر تيم شركت كننده

3- ليست اسامي تيم( با سرپرست و مربي جمعاً 10 نفر )

4- حضور سرپرست تيم در بازي ها الزامي است ( سرپرستان تيم ها حق بازي ندارند).

5- شماره تلفن جهت تماس ضروري

مهلت ثبت نام تا آخر روز جمعه مورخه 26/12/90 بوده و همانند سالهاي پيش به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.  

مكان برگزاري بازيها: سالن دوهزار نفري شهداي ورزشكار تكاب

زمان: هفته اول فروردين 1391

دفتر ثبت نام : چهار راه مركزي، عكاسي شيوا

شماره تماس براي كسب اطلاعات بيشتر: 09149584261 و 09148081707

نحوه ي اعطاي جوايز و جزئيات كامل جام زنده ياد قايقران در جلسه ي قرعه كشي اعلام خواهد شد. 


 

راهیابی بیگی به مجلس پیام مهمتری در بطن داشت

رای بالای مردم به منادی شعار«سرباز ولایت»،«خادم ملت»

 توضیح: متن زیر را یکی از شهروندان میاندوآبی دوستدار حجت الاسلام روح الله بیگی بمناسبت پیروزی چشمگیر این کاندیدای جوان در انتخابات نهم مجلس شورای نگاشته و در اختیار آینانیوز قرار داده است که باهم می خوانیم.

انتخابات با تمامی هیاهو و حساسیت و تنشها و چالشهای خوب و بدش به اتمام رسید و قطعاً بارزترین نتیجه و نمود آن حضور میلیونی مردم سرافراز ایران اسلامی در پای صندوق های رای در اقصا نقاط کشور بود که برگ زرین دیگری بر اریکه افتخارات نظام و انقلاب ایران اسلامی رقم زده و مشتی به مراتب محکمتر بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی وارد آورد.
آری مردم باعزت و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر عمق اعتقاد راسخ خود را به ارکان نظام و بویژه جایگاه ولایت فقیه ثابت نمودند و با آفرینش حماسه ای دیگر از حضور، اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیده و با حضوری جهادگونه، نقشه های شوم و تبلیغات مسموم و گسترده دشمنان نظام و رسانه های مخالف و ایادی استکبار و فریب خوردگان و منافقان ملعون را نقش بر آب ساختند.
موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای میاندوآب، شاهیندژ و تکاب همچون دوره های قبل از حساسیت و جو خاص و منحصر بفردی برخوردار بوده و 11 کاندیدای تائید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان، در فضایی نفس گیر و پر التهاب رقابت خود را برای کسب آراء حداکثری مردم آغاز نموده و هر آنچه می باید انجام دادند و شعارها و برنامه های مختلفی را برای آبادانی و پیشرفت و مشکلات مردم حوزه انتخابیه تبیین، تبلیغ و تشریح نموده و از شگردها و راهکارهای مختلف تبلیغاتی بهره گرفتند و برخی از کاندیداهای محترم نیز برای تکیه بر اریکه نمایندگی مردم در مجلس، مبالغ چند صد میلیونی و میلیاردی نیز هزینه نموده و سعی در جلب نظر و آراء مردم داشتند.
اما آنچه در این میدان پر هیاهو و همهمه غبارآلود تبلیغاتی بعنوان یک نقطه تمایز جلب نظر نمود، حضور چهره ای روحانی در عرصه این رقابت سخت بود که برخلاف بسیاری از رقبای خود و علیرغم جوسازی ها و تبلیغات گسترده عناصر داخلی و خارجی مخالف نظام و انقلاب بر علیه ولایت، بویژه پس از جریانات فتنه سال 1388، با شعار « سرباز ولایت و خادم ملت » وارد عرصه انتخابات گردیده و تا آخرین روز تبلیغات انتخاباتی نیز بر این شعار مقدس خود پافشاری نموده و صحنه هایی زیبا در پیروی از منویات ولی فقیه زمان و رهبر فرزانه انقلاب در اجتماعات تبلیغاتی مردم ولایتمدار و غیور حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهیندژ و تکاب رقم خورد.
آری؛ رأی قاطعانه و هشتاد هزار نفری مردم به حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر « روح ا... بیگی » و راهیابی این روحانی مردمی با شعار « سرباز ولایت » به مجلس شورای اسلامی، فارغ از هرگونه بحث و جدل و عرف سیاسی و تبلیغاتی، پیامی مهمتر را در بطن خود داشت و چه زیبا و پر معنا استقامت مردم شریف و همیشه در صحنه را در سنگر حمایت و پیروی از مقام عظمای ولایت به رخ کشید و در فضایی که برخی رقبای انتخاباتی بواسطه جو مسموم تبلیغاتی استکبار جهانی بر علیه نظام و ولایت و تنها بخاطر کسب آراء برخی جریانات خاص! اقدامات دیگری را در پیش گرفتند، این روحانی فرزانه از ماهها قبل خود را بعنوان سرباز ولایت مطرح نموده و خدمت به ولی نعمتان نظام و انقلاب را نه منّت، بلکه وظیفه دانست و پرچم ولایتمداری را بعنوان چراغ راه سعادت بشری در دست گرفته و توانست با جلب آراء حداکثری و بی سابقه مردم، عمق اعتقاد و اعتماد جامعه را به ارکان نظام و انقلاب و اسلام و در راس آن جایگاه ولایت مطلقه فقیه در عصر حاضر بیش از پیش نمایان سازد.


 گزارش چهاردولی نیوز به نقل از ستاد انتخابات آذربایجان غربی درصد مشارکت مردم شریف شهرهای میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب به ترتیب زیر است :

 

 

ردیف شهر درصد مشارکت
۱ میاندوآب ۷۰٪
۲ شاهین دژ ۷۱٪
۳ تکاب ۶۶.۶۶٪
۴ کل حوزه ۶۹.۲۲٪


معاون فرماندار تکاب گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تکاب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است پنجشنبه, اسفند 18, 1390
معاون فرماندار تکاب گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تکاب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

 جلسه ستاد تسهیلات سفر های نوروزی با حضور ابراهیمی معاون فرماندار تکاب و اعضای ذیربط به منظور ه...
+ نوشته شده در نوزدهم اسفند 1390ساعت 11:54 توسط تکاب | نظر بدهید

در ادامه بازهای لیگ برتر فوتسال استان در هفته آخر این بازیها نتایج ذیل بدست آمد
شمس خوی 3 - معرفت میاندوآب 0
ستارگان سلماس 0 - هیدرو مکانیک شوط 3
کیان سلماس 4 - شهرداری مهاباد 2
بازی بین تیم های قایقران تکاب و ایرانخودروی خوی بدلیل مسدود بودن راه ارتباطی برگزار نشده است . لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات تیم شمس خوی که از یک هفته مانده به پایان بازیها قهرمانی خود را مسجل کرده بود با کسب 38 امتیاز در رده اول و ستارگان سلماس با کسب 27 امتیاز در رده دوم این پیکارها قرار گرفتند .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:انتخابات - ورزش و , | 7:45 | نویسنده : رضوانی |